25 martie 2008

Osanale..

     Azi am intrat pe un blog interesant, si anume VisUrat (ii fac reclama, ca poate imi iese si mie de un biscuite, un covrig, ceva, manca-ti-as...) si am citit ce a scris un anume Julius Constantinescu. Acuma nu o sa vorbesc in detaliu despre el, ce si cum, chiar nu o sa-i dau toata istoria, tot arborele genealogic, incepand de la nu stiu care voievod incoace, cu o anumita ramura de pe verii fratilor din partea cuscrei maica-sii... , ci vreau doar sa mentionez faptul ca azi am citit cu placere anumite articole online de-ale lui, reamintindu-mi totodata si despre o perioada lunga de timp, cam prin 2004, cand il citeam in mod frecvent. Dupa aceea, recunosc ca a urmat o buna bucata de vreme in care nu am mai asaltat netu', deoarece ma cam plictisisem de "websurfing-aiala", atata timp pierdut (degeaba, consideram eu) in fata calculatorului, tocindu-mi posteriorul pe un scaun, in loc sa ies din casa si sa fac o mie si una de chestii... Deci, va invit sa-l vizionati pe nenea Julius Constantinescu la http://www.visurat.ro/category/de-la-julius-citire/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu