25 martie 2008

Nedumerire

     Stateam un pic mai inainte in fata calculatorului si ma uitam in jurul meu, pe biroul unde se afla "computadorul"... Dintr-odata, am picat intr-un moment de reflexie (pazea, ca incep sa gandesc :) ) uitandu-ma tocmai la dezordinea ce domneste pe biroul meu... Si stati sa vedeti de ce... In stanga si dreapta monitorului (LCD, manca-ti-as, am dat o caruta de bani pe el, trebuie sa-l laud oarecum, sa-si merite toti banii, nu? :) ) am boxele. Pe langa boxe, curat, liber, doar telecomanda de la TV Tuner (si cu asta trebuie sa ma laud, hahaha) si un calendar de birou in fata boxei din stanga (traiasca tovarasul meu de la Sprint, ca mi-a facut cadou de Craciun ceva util)... In fata boxei din dreapta am pad-ul si soarecul meu credincios (de multe ori ma scoate din belele cand bag cate un joc ce necesita rapiditate in miscari), tastatura e chiar in fata monitorului, spatiu destul (apropo, uneori ma mai enerveaza si tastatura asta, ca anumite butoane nu merg bine, iar la viteza nu iti mai dai seama ca mananci vreo litera, ceva, si la chat-uiala obisnuita iesi cam naspa, ca pari incult... hmm, nu ca as fi altfel :P ) dar in partea stanga a biroului e dezastru... Da, dom'le, mare dezastru... Ma uit si nu-mi vine a crede... Acolo am depozitat in ultima saptamana un teanc de hartii, dosare si carti, de pare ca mi-am ridicat vreo reduta, ceva, ca turcii la Plevna... Ma cam ingrijoreaza fenomenul, recunosc, in fiecare saptamana fac curat acolo, efectiv debarasez partea stanga, pun fiecare lucru la locul lui, ba in rafturile de carti, ba in sertarele de la birou, insa urmatoarea saptamana, la sfarsitul ei, iar se umple biroul... Nu stiu care dintre prietenii mei spunea ca a fi dezordonat nu e neaparat un defect, poate fi si o calitate, deoarece in toata dezordinea lui are o anumita ordine, daca trebuie sa gaseasca un document, il gaseste repede, stie sub ce teanc de hartii l-a pus... Eu sunt adeptul altei teorii, conform careia la mine se manifesta un haos, dar e un haos controlat... Vorbind despre mine insumi, nu sunt nici atat de imprastiat incat sa am o dezordine totala in jurul meu, insa nu pot fi nici atat de maniac, sa sufar de boala curateniei si a ordinii cu orice pret si in orice moment... Dovada e faptul ca de obicei, la sfarsitul saptamanii imi fac curatenie in hartiile de pe biroul meu, lasandu-l aproape gol... Nedumerirea mea e clara, cum se face ca in timp ce toata lumea trambiteaza ca e bine sa fii ordonat si bine organizat, marea majoritate a noastra isi permit un fel de haos organizat, un fel de ordine in dezordine? Cel putin asta e opinia mea, ca asa se intampla cu noi toti.... Astept parerile voastre despre tema aceasta, ordine vs. dezordine...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu