28 martie 2011

"Sau" de Cheloo

"Sa se auda pana in Piata Prostitutiei"...



8 comentarii:

CELLA spunea...

am trecut să verific 'starea vremii'
şi
să mă conving de anotimp
şi
să vă urez SĂRBĂTORI LUMINATE!!!
şi
să întreb: şi mai faşiţi, bre?:)

Vania spunea...

Sărbători luminate!

Neliniştitu' spunea...

Sănătate maximală şi Sărbătoare Luminată alături de cei dragi! .)

Ion Dascalu spunea...

Cella, Vania, Nelinistitu' :

Multumesc pentru urari. Imi cer scuze fata de toti, au trecut sarbatorile acestea si am ratat momentul sa va mai urez ceva si eu. Multumesc pentru ca nu m-ati uitat. Sanatate si numai bine!

marul spunea...

mda

Nea Costache spunea...

La multi ani! Un An Nou Fericit!

george spunea...

la multi ani cu intarziere de 3-4 luni:))

Ion Dascalu spunea...

La multi ani, George! :)

Trimiteți un comentariu