30 iulie 2010

Ce vara splendida...

     Traim intens vara aceasta... Nu avem cum sa ne plictisim, ba dogoreli nesfarsite, ba inundatii, ba arestam pe DanDiaconescuInDirect (si-n reluare), ba ii dam Madalinei sa bea otrava fara apa (stire pe bune de la realitatea), ba ne sparge guvernul cu tva-ul marit, ba stam acasa si renuntam la concedii pentru ca ni s-au micorat salariile cu un sfert, ba furam frunza verde a d-nei Udrea, ba ne fierbe vicepresedintele europarlamentar Tokes la foc mic cu a sa autonomie de tip kosovar, ba facem reduceri de cheltuieli, ba nu facem, ba merge Romania in directia gresita, ba nu... M-am saturat de toti si de toate... In fine... Am senzatia ca ar trebui sa ma relaxez, sa ma mai linistesc, poate prea iau totul in serios... Chiar, buna idee, o sa trag o fuga pana la pub cu Harry... Cum care Harry? Cel despre care vorbeste nenea din videoclipul urmator:


8 comentarii:

Vania spunea...

Uau! Postare nouă!!...

Ion Dascalu spunea...

Vania:

Da, Vania... Si sa stii ca am muncit din greu la postarea asta... :)

Anonim spunea...

Oricum, nenea striga cam tare... :D

Ion Dascalu spunea...

razvanserbu:

Cam tare striga, asa e, insa si Harry ala cred ca era cam surd, ca nu raspundea... Il asteptau toti baietii astia, insetati nevoie mare, ca sa mearga la pub sa bea o bere si Harry nu mai aparea... :)

CELLA spunea...

o fi vara splendidă da'... ce-i mult îi mult
mi dor!!!
ce faceţi p-acolo ?
sunteţi bine, sănătoşi ?
fluieraţi, dacă n-aţi emigrat, că zăuuu ... încep să nu "fac frumos":)

Ion Dascalu spunea...

CELLA:

Buna, draga mea! Si noua ni-i dor de matali, asa nastrusnica si plina de voie buna precum te stim... Eu nu o duc prea stralucit insa trebuie sa recunosc ca nici nu prea mai dau pe la blog ca altadata, nu ma mai trage ata spre a comenta ce si cum se mai intampla pe lumea asta... Cred ca de la Legea Pensiilor mi se trage, ca am muncit prea mult la ea, am bagat prea multe cuvinte in ea si nu mi-au mai ramas nici macar de o postare pe blog... :)

CELLA spunea...

of doamne
deja-i iarna pă noi
şi voi tot nu
sper din suflet că sunteţi bine

eu, mulţumesc de întrebare îs DA!
adică ÎNCĂ

Ion Dascalu spunea...

CELLA:

Da, asa e, vine iarna, trebuie sa ma retrag si eu in barlogul profunzimii mele si sa mai strafulger pe blog macar cate o crampeie din intelepciunea mea... Mersi pentru vizita, suntem bine, sa stii. Semnat, cele 3 personalitati , Eu, Eu insumi si Gogu Pintenogu (numele de artist emerit al poporului) :)

Trimiteți un comentariu