15 mai 2010

Prietena Cella

     Aseara am mai incheiat o runda din serialul meu: "Hai sa ne conversam". Iata materialul luat direct de pe blogul prieteniei Cella:
     Ion Dascalu: “şi prin ochelarii mei de cal văd mai degrabă lumina neluminoasă” Fain. Eu vad multe prin ochelarii mei de cal da’ nu pot sa fac nimic. As face eu multe, da’ nu m-ar vota nimeni. M-ar vota multa lume da’ tot n-as iesi vreun edil sau vreun ministru. As iesi mare capetenie de oameni da’ tot la ochelarii mei de cal m-as intoarce, caci atunci chiar nu as mai vedea ce e in jur… Aia e… Imi place de mine, pe bune, caci ca finca- vorba unui personaj de la tv- fericiti cei saraci cu duhul…
     Cella: hâtrule care eşti tu hâtru vezi, cu duhul ăla. eu p-al meu îl ţin bine închis în sticlă. o ştii p-aia: toţi vor în rai da’ nici unu’ nu vrea să moară. rău îmi pare că n-am voie politică pe blog, ţi-aş zice… aşa uite, mai citeşti şi tu, de dragul meu, o poezea două
     Ion Dascalu: Ma relaxeaza poezia ta, pe bune… Si eu incerc sa nu comentez politica pe blog, desi as avea atatea gloante pe teava… Revenind la poezie, cred ca m-as ingrijora daca in loc de “omul se face greu pe lumea cealaltă din cauza luminii: lumina venoasă, marii carpaţi luminoşi de sub stern, luminile sumbre care-i umflă oasele. cine-a zis că omul nu-i lumină? ba chiar că-n nevăzut omu-i lumină, un cheag de lumini bolnave foarte.” as citi “politicianul se face greu pe lumea asta din cauza marafetilor: marafeti lei, euro, dolari, marile spagi luminoase de sub scaunul sau, marafetii care-i umfla buzunarele. cine-a zis ca politicianul nu e afacerist? ba chiar ca-n nevazut politicianu-i afacerist, un cheag de afaceri bolnave foarte” Na, multumita? Cine-a zis ca romanu-i nacut poet nu a exagerat cu nimic. Ufff, ma duc sa ma sterg cu un prosop de atata transpiratie, caci versurile au fost destul de grele, am muncit din greu la ele, am muncit mult, de am transpirat sub limba…
     Cella: aplauze, aplauze zise emoticonul care aplauzeşte sunt încântată. de mine, desigur, uite aşa facem noi lucruri interzise ştii cum se cheamă asta? super calificare-n proceduri speciale bine-ai venit în club! e select, crede-mă pe cuvânt
     Ion Dascalu: “Thank you, ladies and gentlemen… Thank you very much, you are far too kind…” Da’ o medalie se da la clubul asta a lu’ matale, sau macar o diploma, ceva, ca sa am si eu ce pune pe perete? Cand o veni si la mine in vizita niste oameni ca lumea, gen profesorul de limba romana din sat, sa am cu ce sa ma laud, sau mai bine zis, hartia sa vorbeasca pentru mine si sa ma laude…
     Cella: vineeeeeeeeeee poate-ţi alegi şi adaptăm special pentru tine câteva. noi între noi ne dăm câte-un vin bun şi una după ceafă
     Ion Dascalu: Accept vinul (da’ fara una dupa ceafa ca eu am platfus si ma deranjeaza cand sughit). Bun, revenim la olie noastre, deci, sa-mi aleg o medalie din cele prezentate mai sus, nu stiu cum sa fac, toate sunt frumoase… Dar stai asa, da-mi te rog una de aia in cruce pe culoare albastra si cu patru spade, da’ ailalta cu 1916 cat e, da, o vreau si pe aia, puneti-o la pachet, da’ aia cu chipul de femeie cat e, e scumpa? puneti-o la pachet, cutiile sunt la promotie, halatul cat e halatul…. Misto si muzica, ma intreb de unde ai gasit smecheria asta animata si zgaraietoare la urechi… Mersi, gata, mi-am luat vreo cateva medalii, acuma pot sa plec acasa linistit, a, nu, stai sa iau si ciorile alea, asa, acuma plec linistit. Vinul il trimiti tu, da’ vezi sa fie la gheata, da? Am pretentii…
     Cella: liber la pretenţii pe ofertă 33 în unu’ da’ tu zi 66 cu dixie vinul e la temperatura camerei să fim stilaţi, zic rece bem la varăăă(mea, ta, cum o fi… vin să fie) eu, când e vorba de lucruri sfinte şi “premieri” consult experţii(deformaţie profesională să am spatele acoperit ) am, în deschidere, că tot e patria vinurilor la voi ceva local
http://www.caffemuseumleonardodavinci.ro/vinuri_unguresti.html
     Ion Dascalu: Meserie… Mi-e dor de o Busuioaca de la husenii mei… In fine, mi-a placut magazinul tau si ce am baut acolo cu ochii, ca sa ma exprim asa… In rest, eu iti urez noapte buna si ma duc la culcare de acum, se pare ca am baut un pic mai mult decat trebuia si m-am cam ametit in crama prezentata de tine mai sus… See ya! Pana la urmatoarea intalnire iti doresc toate cele bune!
     Cella: să-ţi fie somnul bun precum ţi inima trimit cei 7 purici, fără picior, numai bune busuioace parfumate şi bondoace
     Si de aici s-a cam rupt firul deoarece, ciudat, parca ma prinsese somnul (oi fi muncit din greu la cuvintele pe care le-am scris acolo si-oi fi obosit) asa ca am terminat conversatia si m-am bagat la nani...

2 comentarii:

CELLA spunea...

"prietena CELLA" te salută
aşa cum e ea, cam "dusă", mereu cu al ei CAP(?) în "nori" şi picioarele unicului bolnav neuron în pământ ... de flori:)
restu-i... pe ape:)

Ion Dascalu spunea...

CELLA:

Cella nu stiu unde e dusa, dar sigur e dusa cu treburi si revine ea, nu-mi fac griji... "Restu-i" rest si trebuie sa il dam la clienti inapoi, c-altfel putem fi acuzati de "spaga"... Numai bine iti doresc, Cella! :)

Trimiteți un comentariu