1 aprilie 2008

Ciocu' mic...

     Dom'le, am ajuns la concluzia ca trebuie sa tin ciocu' mic in ceea ce priveste marele eveniment de la Bucuresti din urmatoarele zile, nu de altceva da' poate m-oi pomeni si eu cu vreun politist pe la usa, sa ma intrebe cam ce management al carierei proprii am eu in minte pentru urmatorii doi ani, si daca nu cumva poftesc si un master in studii aprofundate, cursuri de zi, nu fara frecventa sau la distanta, pe la Academia aia a lor, celebra (care are santinele cu mitraliere si sarma ghimpata pe dinafara)... Si mai am o problema in caz ca apar mascatii la usa mea... Nu prea stiu cum sa-i poftesc pe astia in ospetie (oricum se autoinvita daca e ceva, nu mai asteapta sa le deschid eu usa), ca de baut nu beau, de mancat nu mananca (dar nici nu pot, ca au gura astupata cu cagula, or fi stiind sefii aia ai lor de ce le dau cagule cu gauri numai pentru ochi) insa bat bine, si nu asa, intr-o doara, sa te deranjeze, cam cum te-ar intreba un tantar despre cum mai stai cu analizele la sange, ci bat exact ca masina de cusut Ileana: pe fiecare centimetru si sacadat, cu rafale scurte, da' bune...
      Asa ca, I'll keep a low profile in urmatoarele zile... Daca va intreaba cineva despre mine, spuneti-i ca nu ma cunoasteti, iar daca insista, dati un vag detaliu ca Ion Dascalu, ala, ar putea fi neica cutarescu, dar nu stiti prea bine, ca nu v-a interesat prea mult (serviti-l si voi la "garda" pe cel mai mare dusman al vostru)... Si acum un exercitiu de imaginatie, o convorbire telefonica desfasurata in termeni civilizati si fara prea multa bataie de cap (bataie la propriu si la figurat vorbind)... "Alo, cu cine, da, eu sunt, cine e la capatul celalalt, aaaa, aoleu, chiar asa de grav e, am inteles, da, sa traiti, cum se poate asa ceva, sigur ca da, gata, dom'le, s-a rezolvat, ciocu' mic, stiu, tin minte, ca de nu, tre' sa ma mut in cantonament la celebra institutie didactica, asa e, ma scuzati ca v-am pus pe drumuri insa asta sunt eu, ma cred amuzant, dar jur/promit ca o sa iau masuri cu mine insumi, n-o sa se mai repete, da, nu-i nimic, stiu ca va faceti datoria si ca e pentru tara asta, la revedere si sper sa nu va mai dau motive sa ma mai cautati... "

2 comentarii:

carmenlilu spunea...

Merci ca m-ai bagat la "favorite". Ai spart blogosfera vasluiana (intr-un fel) :)

Ion Dascalu spunea...

N-am spart nimic, nu-ti fa probleme.. . Tu ai un loc aparte, vorba aia, "ce-i al tau e pus deoparte", daca-mi permiti formularea asta... :)

Trimiteți un comentariu