26 martie 2008

Fotbal pe paine...

     Fratilor, nu pot sa nu scriu macar un pic despre meciul din seara asta... Romania a invins Rusia cu 3-0, intr-un amical disputat pe stadionul Ghencea. Mi-a placut partida, si trebuie sa scriu ceva despre ea, macar ca sa marchez momentul... Au jucat foarte bine ai nostri, chiar s-a vazut ca sunt dornici sa arate ce pot, au alergat bine, au pasat bine, au aglomerat jocul unde trebuia, s-au aparat bine, au incercat la poarta adversa, si mai ales au facut pressing ca la carte, au dat trei boabe, ce mai, au facut un meci bun... In concluzie, Hai Romania! :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

N-am vazut tot meciul, dar e bine, daca spui tu, ca si-au dat interes sa dovedeasca ca avem echipa pentru EURO 2008. HAI ROMANIA!!!

bursucash spunea...

cred k stiu de ce are nevoie echipa nationala a Romaniei!!! de un antrenor k tine! asha k lansez oficial o petitzie electronik. daca lumea o semneaza te punem pe tine antrenor la nationala! HAI ROMANIA!!!

Ion Dascalu spunea...

Hahaha, multumesc domnule Bursucash, e o onoare pentru mine sa fiu atat de stimat si apreciat in lumea microbistilor!! Eu, antrenorul nationalei Romaniei.. Merge.. :) Insa te-ai gandit vreo clipa ca as putea sa fac anumite schimbari in echipa nationala, schimbari ce ar putea declansa o revolutie si la propriu si la figurat din partea fanilor? Uite, de exemplu, mai demult ma gandeam la cateva aspecte, cum ar fi, ce-ar fi daca pe Banel l-as trimite si la atletism, ca alearga baiatul ala de rupe pamantul (poate asa vom trage si niste medalii pe la Olimpiada de la Beijing..) Sau cum ar fi daca lui Mutu i-as aranja in spatele portii adverse un stand de tzoale marfa, de ultima moda, ca ar trage tare baiatu' sa bage cotzofana in plasa, numai ca sa aiba un pretext sa iasa (chipurile, sa se bucure) pe marginea terenului.. Astea-s cateva din schimbarile pe care le-as face la nivel general, la distractie, insa mai am cateva idei si privind coaching-ul, de exemplu, le-as pune jucatorilor mei niste saci cu nisip in spinare si i-as alerga pe malul Dambovitei, pe bune, intr-o luna scot din ei niste Arnold mai mici, ii fac buni de sarit la centrari in fata portii, fara nicio teama ca ii rup jucatorii adversi.. Si o alta inovatie, le dau la toti niste casti din alea, cu laringofoane, ca sa nu-mi mai stric eu vocea cu indicatiile tactice de pe margine, le soptesc in casca unde sa se pozitioneze.. Aoleu, si multe alte chestii as mai face, insa n-am timp sa le explic pe toate..
Ei, ce zici, acum te mai furnica ideea petitiei? :)

Trimiteți un comentariu