7 octombrie 2012

Unde mi-e ceasul?


"Trebuie să mă duc să iau prânzul, a fost o dimineaţă grea, după toate negocierile cu reprezentanţii romilor, bulibaşele cum le zic ei... Oare cât o fi ceasul, iar am întîrziat la prânz, merde, să vezi ce scandal îmi face Valerie, că ea nu stă liniştită, cu ciorba în farfurie, aşteptându-mă şi cîte o oră, cum făcea Segolene... Aoleu, ceasul, unde e ceasul, mi-au furat romii ăştia ceasul, când le-am strâns mâna la plecare, uite că mi-a rămas doar cureaua pe mână... Ca y est, mi s-a pus pata, ce negocieri, nicio negociere, îi trimit pe toţi acasă, dau drumul la programul "întoarceri voluntare", îi trimit în România lor natală, fără nicio milă, auzi tu ce tupeu fantastic, să mă lase fără ceas... Ceasul meu drag, Swatch, cadou de la Segolene... Gata, aşa fac, îi pun pe avion pe toţi romii români, şi-i trimit şi pe Valls şi Cazeneuve la Bucureşti, ca să-i numere la sosire pe aeroport, să nu mă tragă cineva în piept cu inventarul deportaţilor, las' că-i învăţ eu minte... Auzi tu, să-mi ciordească mie ceasul, mie, Francois Hollande, însuşi preşedintele republicii franceze... Şi eu care credeam că bulibaşele sunt mai de încredere în comparaţie cu supuşii lor, alors, urât, foarte urât din partea lor, ce chestie, doar cât am dat noroc cu ei, ce viteză şi ce îndemânare, şi ce nesimţire, să-mi fure ceasul Swatch, oh la la... "


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu